27 lutego 2016

Wishlist - home


1. Lampka biurkowa - Birdy Northern Lighting
2. Podkładka z marmuru - DOBRE PROJEKTY
3. Filiżanka Mobius - Ende Ceramics
4. Zegar z marmuru - Menu
5. Złota ramka - H&M Home

Dzisiaj dla odmiany pokażę Wam moją listę życzeń z dodatkami do domu. Szukałam kilku rzeczy do gabinetu, takich które w połączeniu z białym blatem stworzą subtelny i nierozpraszający klimat. Z tego powodu postawiłam na połączenie bieli ze złotem, czernią i marmurem. Niestety niektóre z tych dodatków pozostaną w strefie "wishlisty" i muszę poszukać dla nich tańszych zamienników ale pozostałe już niedługo będą zdobić moje biurko.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta


3 komentarze:

  1. O! Marmurowa taca z naszego sklepu DOBRYCH PROJEKTÓW.
    Aneta, dziękuję i pozdrawiam.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta