24 grudnia 2014

Christmas - gift wrapping ideas

Święta już dzisiaj, potrawy przygotowane, ciasteczka upieczone, prezenty już kupione, pozostaje je tylko spakować i można ruszać w drogę. Dla tych, którzy wykonują tę czynność dzisiaj przedstawiam mój tegoroczny sposób na ozdobne opakowanie, może będzie dla Was inspiracją.

Co potrzebowałam by spakować prezenty:
- szary papier
- zwykły szary sznurek, srebrny gruby sznurek
- szyszki
- świeże gałązki jodły
- cynamon w laskach
- różne dekoracje - srebrne duże gwiazdy, małe srebrne gwiazdki, małe drewniane renifery, czerwone filcowe gwiazdki
- nożyczki, taśma klejąca, klej

Efekt na zdjęciach poniżej.
Wersja męska:


Wersja damska:



Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Na koniec życzę Wam wesołych i pogodnych świąt, spędzonych w gronie najbliższych osób!
Aneta


4 komentarze:

  1. przepiękne wyglądają!
    no cóż - zazdroszczę zdolności manualnych, bo ja z ładnym zawinięciem samego papieru do pakowania mam problemy, a co tu dopiero o zdobieniu mówić!

    Wesołych Świąt, Miła :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektownie wyglądają te prezenty :) Super pomysł :)

    Mam pytanie z innej beczki, bo widziałam na insta, że używasz kosmetyków Kiehl's. Mogłabyś coś więcej o nich powiedzieć? Interesuje mnie krem do twarzy i pod oczy, czy faktycznie są warte swojej ceny?

    Z góry dziękuję :) Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tych kosmetyków już od jakiegoś czasu (kremu do twarzy nie mam, mam krem na noc pod oczy, krem na dzień pod oczy z awokado, serum midnight recovery concentrate na noc, serum z vit. c na dzień) i owszem skóra jest ładnie napięta, nawilżona i wygładzona ale efektu wow nie zauważyłam.Ciężko mi coś więcej powiedzieć, ponieważ już od kilku lat stosuję rożnego rodzaju kremy, olejki na noc, serum z vit. c itd. i dzięki temu moja skóra wygląda dobrze i jest odpowiednio nawilżona i napięta, pod tym względem nie mam z nią problemów. Pozdrawiam :) Aneta

      Usuń
  3. zapytałam bo ciekawa jestem jakich kosmetyków używasz zwłaszcza pod oczy. U mnie juz 3 z przodu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta